Müügitingimused

E-poe Tools24.ee (edaspidi e-pood) omanik on OÜ Estcarsel  (registrikood 12088810), kontor asukohaga Riia 136B, Tartu

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.

E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning ostja poolt valitud kauba kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures. müüme vaid kaupa, mis on meie laos olemas – seeläbi hoiame tarneajad minimaalsed. Meie hinnad on soodsad, kuna toome enamuse toodetest ise maale. E-poes toodud toodete pildid on illustratiivsed, kuid lisame jõudu mööda ka fotosid reaalsest kaubast saamaks täpsemat infot näiteks kaubakomplektide sisust!

2. Tellimuse vormistamine

E-poes on võimalik oste sooritada nii külalisena (ilma kliendiks registreerimata) kui ka registreerunud kliendina. Registreerunud kliendi eelisteks on see, et e-poodi sisse logides on kliendi andmed  eeltäidetud, võimalus jätkata pooleli jäänud ostu, vaadata oma ostude ajalugu, jälgida tellimuse kulgu ja laadida alla varasemate ostudega seotud arveid.

Ostu sooritamiseks valige e-poest sobiv toode ja lisage see oma ostukorvi. Ostukorvi on meie e-poes võimalik  lisada vaid toodet mis on meie laos olemas (olenevalt tellimuse ja tasumise ajast saame kauba teele panna tavaliselt tellimusele järgneval tööpäeval ehk tarneaeg 1-3 tööpäeva, maksimaalselt 5 tööpäeva). Kui kaup on laost otsas – siis ei ole seda võimalik ostukorvi lisada.

Toote ostukorvi lisamise järel on teil võimalik minna ostukorvi ostu kinnitama või jätkata ostlemist kui soovite osta ka teisi tooteid. 

Kui lähete ostukorvi ostu vormistama, saab ka ostukorvis muuta toodete koguseid. Ostukorvi kinnitamisel tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad ning valida endale sobiv kauba kättesaamise viis. 

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus (tellimuse maksumus), mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  1. Arve alusel pangaülekandega enda pangast (arve saadetakse automaatselt ostja meilile). 
  2. Pangalingiga – Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Pangalingi makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.

E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

NB! Kui on valitud tasumine pangaülekandega arve alusel, kuid makset arve eest ei toimu kolme päeva jooksul, siis tellimus tühistatakse!

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Smartposti pakiautomaadid
  • Omniva pakiautomaadid
  • Omniva postkontorid
  • DPD pakiautomaadid
  • Kaup kulleriga kätte
  • Ise kaubale järele tulek Tartus, meie kontorisse, Riia 136B 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.

4. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (välja arvatud eritellimused).

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@tools24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@tools24.ee  või helistada telefonil: 56 986 987.

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@tools24.ee või helistada telefonil: 56 986 987

Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Meeldivaid oste meie e-poes!